Bliv sponsor

 Vil du være sponsor? Og være med til at gøre en 9 dage lang John Cleese-festival til virkelighed?

Det er skørt, det er skævt, og det kan sjovt nok betale sig!

 

Festivalen har de tidligere år været en publikums-darling og en magnet for mediebevågenhed. At blive nævnt som sponsor for John Cleese Festival giver både synlighed og træk på smilebåndet.

Hvis du er med på et sponsor-samarbejde – om en event eller om økonomien – så tilbyder vi modydelser, hvis værdier måles i eksponering, fortælling og oplevelse.

Festivalen arrangeres af ”John Cleese Society of Århus & Omegn”, en meningsløs forening, der lavede lignende festivaler for 10 år og 20 år siden.

Vi beder om 1 ting:

  1. Man kan engagere sig på flere niveauer: I et sponsorsamarbejde, med et økonomisk eller faglig støtte eller ved at købe aften for medarbejdere eller kunder. Investeringen kan være stor eller lille: En hovedsponsor tegner sig gerne for 50.000-100.000 kr., mindre sponsorer giver typisk 10.000-20.000 kr., mens flere af de helt små virksomheder i Filmbyen bidrager med 1000 kr.

Vi har 7 tilbud til jer:

  1. At blive nævnt side om side med John Cleese gavner kommunikationen for enhver sponsor, hvad enten vi snakker om kommunikation med kunder, forretningsforbindelser, medarbejdere eller forbrugere. Med John Cleese som makker fører man 1-0, allerede før kontakten er der. At få sit navn spontant associeret med en positiv tanke og et lille smil køber mere goodwill end mange reklamer. Det viser vores erfaring fra forrige festivaler og fra de få, men udvalgte reklamer, John Cleese har medvirket i.
  2. Vi garanterer medieomtale af festivalen. De forrige festivaler var festugens mest mediedækkede begivenhed i radio, tv, landsaviser og ikke mindst i lokale medier. Konkret tilbyder John Cleese Society of Århus & Omegnsynlighed under festivalen, i pressemateriale, på plakater, på web.
  3. Ved at være med får I en god historie, som I kan dele med jeres egne medarbejdere, om ikke andet så i frokoststuen. Gode historier er guld værd. Vi kan også hjælpe med pressemateriale, pressefoto og videoklip til brug i jeres egne medier og kampagner.
  4. I er velkomne til at spille med og lave jeres helt egen aktivitet i festivalen. Vi er vilde med partnerskaber om indhold i selve festivalen, og vi giver gerne et bud.
  5. Man kan også vælge at sponsere en konkret aktivitet i festivalen – og brande sig på den. Og med 50 programpunkter over en hel uge, så bliver der nok at vælge mellem.
  6. Desuden indbydes sponsorer til en aften med underholdning og VIP-behandling i bedste Basil Fawlty-stil.
  7. Sidst, men ikke mindst, så får I et flot diplom til evig eje.

John Cleese Society of Århus & Omegn er en non-profit organisation og skulle selskabets aktiviteter på forunderlig vis give overskud, vil midlerne blive låst fast i “Fondskontoen til fremstilling af en John Cleese Aerostat (varmluftsballon)”.

 

Kontakt

John Cleese Society of Århus & Omegn – www.cleese.dk

1. generalinspektør Lars Møller, Filmbyen 21, 4, DK-8000 Århus C

e-mail: lars@larsmoller.dk, tlf. (+45) 2162 7470

Start typing and press Enter to search